Georg Jensen

Professionel benchmarking med flotte resultater

Georg Jensen har de sidste år gennemført en transformationsproces, hvor et af kodeordene har været optimering samt effektivisering af virksomhedens totale værdikæde – herunder at opnå konkurrencedygtige leverandørkontrakter.

For at “booste” denne proces, valgte Georg Jensen at indgå et samarbejde med Active-Business Care ud fra et ‘no cure, no pay’-princip. Det er et valg, som vi ikke har fortrudt.

Active-Business Care har via en analytisk tilgang samt professionel benchmarking opnået bemærkelsesværdige flotte resultater indenfor så forskellige områder som forretningsrejser, marketingrelaterede tryksager og grafisk design, emballage og kontorartikler.

Bo Quist,
Senior Vice President, Supply Chain Management

Georg Jensen er et skandinavisk livsstils- og luksusbrand. Virksomheden blev etableret i 1904 og udbyder det smukkeste indenfor smykker, sølvvarer og korpus, bestik, ure, livsstilsvarer, juledekorationer og gaveartikler.

Georg Jensen er i dag et globalt anerkendt brand med et unikt design, uforligneligt håndværk og overlegen produktkvalitet med butikker i blandt andet London, New York, Sydney og Shanghai.