Om os

Active Business Care hjælper din og organisation med kvalitative indkøb, der gør godt på bundlinjen. Med 15 års specifik erfaring inden for forhandling af indkøbsaftaler, er vi din garant for den bedste pris og den rigtige kvalitet hver gang.

Jens Højberg står som stifter og CEO i spidsen for Active-Business Care. Jens er inde over alle projekter og kunder i Active-Business Care, og oftest er det Jens, der gennemfører de konkrete forhandlinger med dine leverandører. Bag Jens står et skarpt team, der spidskompetent sikrer høj kvalitet i alle leverancer samt i driften af Active-Business Care. Mød teamet her:

Jens

Indkøbsrådgiver og ejer

Jens etablerede Active-Business Care i 2006 og servicerer nu virksomheder i hele Norden.

Henning

Indkøbsrådgiver

Henning er særlig ekspert i erhvervslejemål og køb af ejendomme.

Martin

Indkøbsrådgiver

Martins mellemnavn er Excel, og det er en fordel, når man er indkøbsrådgiver.

Sanne

Receptionist

Sanne er den venlige stemme, du til tider møder i telefonen, når du ringer til Active-Business Care.

Thomas

Webansvarlig

Thomas er projektlederen og teknikeren bag A-BC.dk.

Jacob

Kommunikationschef

Jacob står for kommunikationen og markedsføringen hos Active-Business Care.

Marianne

Sekretær

Marianne er sekretær til fingerspidserne og samler alle boldene op i Active-Business Care.

Henrik

CTI

Henrik er CTI, og holder styr på alt med strøm til.

Iben

Regnskabschef

Iben er manden, der holder styr på økonomien og sikrer, at regningerne bliver betalt til tiden.

Henrik

Indkøbsrådgiver

Henrik er ekspert i salg, marketing og virksomhedsdrift.