Dancenter

Active-Business Care – en god sparringspartner

Det er vigtigt for os som formidler hele tiden at være konkurrencedygtig på både pris, service og kvalitet i vores produktpalet. Vi har derfor hele tiden øje og fokus på vores kerneområde: formidling af ferieboliger. For at kunne bevare denne fokus har vi erkendt, at Active-Business Care besidder ekspertviden om det at drive indkøb bl.a. på grund af den store know-how omkring udbud og produkter som firmaet besidder.

Da vi i sin tid stiftede bekendtskab med Active-Business Care, var indgangsvinklen ”det koster jo ikke noget at lade dem prøve”. Tidligt i processen måtte vi sande, at vi på dette felt havde mødt en professionel partner på indkøbsområdet. Måden, hvorpå Active-Business Care kunne stille os kritiske spørgsmål og bryde vores tankemønstre, var en sand fornøjelse. Vi fik ”rystet posen”, men i særdeleshed også udfordret vores leverandører.

De sidste par års samarbejde har resulteret i, at vi på et par gennembearbejdede områder har opnået mærkbart lavere omkostninger samt fået indhentet informationer i et marked, vi ellers ikke ville have dyrket.

Selv om det er næsten 3 år siden, Active-Business Care lavede vores rengøringsaftale, var det en fornøjelse at skabe kontakt igen og få hjælp til alle de spørgsmål, vi havde om vores rengøring og fornemme, hvordan Active-Business Care stadigvæk er helt opdateret på markedet sammenlignet med vores eksisterende aftale.

Active-Business Care vil derfor til enhver tid blive kontaktet, når aftaler vedr. omkostninger er på programmet, idet Active-Business Care hver gang har imødekommet eller overgået vores forventninger.

Torben Koed,
Økonimichef

Annika Vous,
Direktionssekretær

DanCenter er en af de største formidlere af ferieboliger i Danmark. Vi etablerer kontakt mellem de udlejere af ferieboliger, vi har en aftale med og interesserede lejere til den pågældende feriebolig. Vi har aftaler med cirka 12.000 ferieboligejere.

Det kræver et stærkt hold med kompetence, gode samarbejdsevner og forståelse for professionel varetagelse af udlejning af ferieboliger. Vi er ca. 60 personer centralt og 100 personer fordelt på en række lokalkontorer og salgsselskaber. Et løbende uddannelsesprogram for vores medarbejdere sikrer, at vi hele tiden forbedrer os på de punkter, der er vigtige for vores kunder. Vi ved meget om, hvad vores kunder finder vigtigt – vi spørger nemlig. Gennem dialogen opnås gensidig forståelse, hvilket vi har valgt at kalde partnerskab.